Thursday, February 4, 2010

Sihatkah aku??






Bila tengok gambar2 terbaru aku nih...Hmmm..semakin aku sedar yang aku sudah terlalu jauh dari istilah sihat. Walaupun zahirnya aku nampak sihat, aku aktif, tak der masalah kesihatan yang serius, masih boleh bergerak dan berjalan even berlari2 anak sekali pun (tapi aku tak mampu nak berlari laju tau.. ) tapi aku tau, kalau aku tak buat sesuatu, "sihat" akan pergi jauh terus daripada aku. Usia semakin meningkat. Nak atau tak nak bukan persoalannya.. apa yang pasti aku perlu buat sesuatu.. AKU INGIN SIHAT!!!

1 comment:

  1. jeles, jeles tatak jun dah semakin kurus sekrg. Apa pun akak dah belikan jun kek sisik ikan tu... mkn jgn tak mkn, biar kita membesar sesama, tak aci kalu akak sorang je yg semakin membesar hahahah

    ReplyDelete

Turun ke, tak turun... Meh kita tengok progress...