Thursday, January 21, 2010

update menu @ 18 Jan 2010

sarapan: F1 (3scp) + F3 ( 1 1/2 scp) + H20 400ml

in between: H2o + Teamix (1 liter)

Morning Tea: Mee Goreng (1 plate)

Lunch: Ayam goreng + Sayur campur + H20 (1 gelas)

Tea: biskut jer... apa lagi, biskut ikan lah...

Dinner: Sosej (4 ketul) - goreng minyak 2-3 titik jer...

Banyak nyer aku makan... Hmm... nak wat cam ner ya??? Mungkin sebab aku penat sangat kot? Aku stress.. aku banyak mende nak kena pikirkan... plus aku kena rushing ke sana sini membuatkan aku cepat rasa penat sangat.. (fizikal + Mental).. sebagai akibatnya aku nak makan.

Sekarang ni aku cuba limitkan calorie intake. Aku cuba jugak untuk mula makan cereal / oat dan yang seangkatan dengannya untuk dinner. Cuma buat masa ni aku cuma boleh buat macam tu kalau aku balik umah awal. sebab sekarang ni, most of the day, aku akan makan malam kat hospital jer, kul 10.30 mcm tu baru nak sampai umah. Takkan nak hangkut semua2 tu setiap ari. Daripada makan terlalu lewat waktu malam, lebih baik makan lah apa yang patut kat hospital tu tapi control portion. Since dah masuk program TBL kat office ni, aku kena buat sungguh. ini lah masanya aku buat betul2.... Okay!!! June Bolehhhh!!!!!! Yeaahhhhhhhhh!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Turun ke, tak turun... Meh kita tengok progress...