Monday, March 26, 2012

2012..sudah 3 bulan berlalu..

Salam tahun 2012. Aku harap belum terlambat untuk aku ucapkan salam tahun 2012. hehehehe..dah nak habis pun bulan Mac 2012, aku baru nak bermula.

Actually aku baru start semula program diet aku nih.. teruja tengok kawan-kawan yang dah berjaya dalam perjalanan menguruskan badan... Tapi itu bukanlah sebab utama aku untuk berdiet. Faktor utama ialah Aku nak sihat!!! Kesedaran ini dah lama, cuma nya belum berjaya untuk memulakannya.

Last 2 weeks aku dah berjaya ambik shake untuk setiap pagi. Insya Allah akan meneruskan untuk ambik shake 2x sehari untuk 2 minggu lagi (sebagai permulaan) ... dan hari-hari seterusnya sampai capai target.

Chaiyok!!!

2 comments:

  1. jun! all d best dear...
    mari kita sama2 capai target yg diidamkan k..
    chaiyok..chaiyok!

    ReplyDelete
  2. Momma4A, Tq.. aku akan berusaha bersungguh2!!!!..

    PLS SUPPORT ME.. :)

    ReplyDelete

Turun ke, tak turun... Meh kita tengok progress...