Monday, November 23, 2009

Update Menu - Sabtu (21 Nov 2009)

Sarapan: 4 scoop F1 + 400ml air

Pagi ni aku amik F1 shake awal sket. Kul 7 dah minum Shake coz kul 7.30 dah nak bertolak balik kampung. hmmm..yum!!yum!! Perut lapar jer teringat nasi kerabu yang akak tu jual kat tepi parking kete tu. Cis! nape lah akak tu time cuti2 ari sabtu nan tenang ni jual nasi kerabu awal sangat??? bikin hati aku gundah gulana jer. Nasib baik aku dah dam amik Shake pagi tadi. kalau tak, mau aku beli nasi kerabu akak tu.. TAk per! TAk per! Aku dah bersemangat nak balik kampung tengok mak. dapat jumpa baby aliff yang dah sebulan tak jumpa... hhmmmmm rindunya...

11.00 pg. 4 sudu nasi lemak. (beli 2 bgkus kat simpang 4, satu untuk mak, satu lagi share 3 org. Sedapnya nasi lemak. Hehehe..terbalas gak rasa teringin aku nak makan nasi lemak. Apa lah june ni.. dok asik teringin nak makan jer. NAk wat cam ner.. itu hobi aku. kekekek...)

Tengah hari.. Aku tido. Tak makan tengah hari. Sementelahan, aku dah makan nasi lemak tadi, kenyang lagi. Lepas siap masak dan kemas dapur, aku pun tumbang tido.

Kul 5.30 petang. Ein gerak aku bangun tido. Suh aku makan nasi ngan Uda. Uda tak nak makan selagi aku tak bangun. Alamak. Rasa bersalahnya, Dah petang, Uda tak makan lagi sebab tunggu aku bangun tido. So aku makan nasi n lauk telur goreng mata kerbau, teman uda makan .

Malam: Shake 3 Scoop F1 + 400 ml air + 2 gelas air kosong

Selesai satu hari dikampung.

No comments:

Post a Comment

Turun ke, tak turun... Meh kita tengok progress...